Om os med fra starten i 2005
HBJSyn har hjulpet bilsynshaller med en nemmere hverdag siden privatiseringen i 2005.
Sammen med tidligere medarbejdere i Statens Bilinspektion blev systemet udviklet til at kunne håndtere arbejdsgangene i synshaller. Igennem årene har vi tilpasset programmet til nye krav fra Færdselsstyrelsen - men også fra vores kunder.
Vi fokuserer på at kunne opfylde:
Brugervenlighed
Fra starten ville vi muliggøre at et syn kunne gennemføres så nemt som muligt og uden en masse unødvendige klik. Derfor bliver f.eks synsrapporter automatisk printet ud når man afslutter et syn og en faktura automatisk sendt til kunden.
Fleksibilitet
Alle bilsynshaller er ikke ens og derfor gør vi meget ud af at kunne tilpasse løsningen såfremt vores kunder har et specielt ønske.
Tryghed
For os handler tryghed ikke kun om at sørge for at dine data er sikret. Det er de selvfølgelig også - ikke kun synsdata men også dokumenter, billeder m.m tager vi backup af - så du kan være sikker på at kunne leve op til lov kravene.
Men tryghed handler for os også om at du kan være tryg ved at du altid har en livlinie hvis du har et spørgsmål til hvordan man bruger programmet eller har brug for hjælp. Derfor kan du altid ringe på vores support nummer - uanset tidspunkt så vil vi forsøge at hjælpe.
Enkelthed
Vi prøver at gøre alle arbejdsgange så simple for dig som muligt. Det betyder f.eks. at du med få klik kan fakturere alle dine branchekunder én gang om måneden.
Dialog
Vi ved at det er vores kunder, som arbejder med at syne biler hver dag, der er bedst til at finde nye muligheder for at spare tid og gøre ting enklere. Derfor er vi altid lydhøre for vores kunder når der opstår nye ideer.