Gå til indhold

Programmet i detaljer Hvad kan vores produkt.

Én stærk løsning!

Med HBJSyn får din virksomhed et gennemtestet og anerkendt system, som lever op til de fleste moderne synshallers behov.

  • Skarp pris og konkurrencedygtigt produkt.
  • Over 15 års udvikling og forbedring.
  • En leverandør med indsigt i branchen, der lytter seriøst til dine krav og ønsker.
  • Gratis support med kompetente medarbejdere, som hurtigt får dig videre.
  • Et sikkert system, der anvendes af mange synshaller i hele landet.

Læs mere om detajlerne ved HBJSyns mange funktioner i det følgende, og skriv endelig til os via knappen "Send en besked" til højre, hvis du har spørgsmål eller er blevet nysgerrig efter en uforpligtende demo.

Færdselsstyrelsen

HBJSyn har siden 2005 været godkendt af Færdselsstyrelsen til kommunikation med ESYN. Det betyder at du i vores system nemt har adgang til alle oplysninger der findes.

  • Køretøjsdata vises altid ved synsopstart.
  • Seneste synsrapport kan nemt hentes mens du syner et køretøj.
  • Fejlkoder opdateres automatisk når Færdselsstyrelsen udgiver et nyt sæt.
  • Typegodkendelse for et køretøj kan nemt hentes mens du syner.
  • ADR-attester kan fremsøges og oprettes.

Når du har synet et køretøj indsendes synsrapporten automatisk til ESYN samtidigt med at den udskrives.

HBJSyn er altid opdateret med de nyeste krav og muligheder fra Færdselsstyrelsen - uden du skal betale ekstra.

Online booking

HBJsyn holder styr på alle dine aftaler.

  • Dedikeret portal for online booking af syn.
  • Håndterer kundedata i overensstemmelse med persondataloven.
  • Nemt og hurtigt for kunderne med minimal indtastning.
  • Afbestilling direkte på siden.
  • Nemt at styre hvornår kunder skal kunne booke.

Vores online booking side kan nemt integrereres med din hjemmeside.

Online bookingen er koblet direkte til synsprogrammet via en arbejdsplan der viser det samlede overblik over drive-in og bookede syn.

Med arbejdsplanen er der mulighed for receptionist funktion til kundemodtagelse og betaling.

Synsgennemførelse

Vi har gennem de sidste 15 år arbejdet på at gøre gennemførelsen af syn så nem og hurtig som muligt.

  • Automatisk hentning af alle relevante data når du syner et køretøj.
  • Overskuelig opdeling som afspejler synets faser.
  • Let at tilføje og fjerne f.x billeder og dokumenter mens du syner.
  • Let fremsøgning af relevante fejlkoder.
  • Information og advarsler omkring køretøjet for at minimere fejl.
  • Nødsynsrapport - muligt at gennemføre syn direkte i programmet selvom internet forbindelsen driller.
  • Digital signering af synsrapporter.
  • Automatisk oprettelse af faktura linier.
  • Toldsyn og synstjek kan også foretages i systemet.

Når et syn afsluttes udskrives synsrapporten automatisk og afsendes til ESYN uden du skal gøre noget.

Alle syn gemmes og kan let fremfindes i programmet i en overskuelig liste med relevante opsummeringer.

Fakturaer og betalinger

Med vores fleksible modul kan du nemt sikre at dine kunder får synet til den rette pris hver gang!.

  • Automatisk oprettelse af betalingslinier ved syn.
  • Registrering af betalinger ved salg af nummerplader.
  • Fuldt kunde og fakturerings-modul.
  • Overblik over dagens omsætning, udeståender og kassebeholdning.
  • Integration til pengeskuffe for sikrere håndtering af kontanter.
  • Avanceret prisstyring med håndtering af kunderabatter og gebyrer.
  • Integration til e-conomic.
  • Kunder kan faktureres med individuelle perioder - fra hvert syn til hver måned.

For at gøre det nemt for dig og dine kunder kan kontoudtog, fakturaer m.m afsendes som email.

Dokumenthåndtering

Vi håndterer alle bilag til dine syn så du kan smide mapperne væk .

  • Færdselsstyrelsens blanketter kan vælges direkte i programmet.
  • Automatisk udfyldelse af data fra et køretøj i blanketter.
  • Tilknyt alle slags dokumenter og billeder til dit syn.
  • Toldsynsbilleder vises direkte i forbindelse med et toldsyn.
  • 100% Autotjek er implementeret i programmet.

Når dine dokumenter og billeder gemmes i programmet, tager vi selvfølgelig også backup af disse.

Dokumentportalen

Vi har lettet arbejdet med dokumentportalen for vores kunder.

  • Alle billeder samles i ét dokument.
  • Dokumenter til dokumentportalen tilgængeligt via få klik.

Med vores løsning automatiserer vi noget af arbejdet med at skulle gemme dokumenter i Dokumentportalen.

Du vælger selv hvornår du lægger ting op i Dokumentportalen - programmet hjælper dig med at samle og bevare overblikket over dokumenterne.

Backup


Det er vigtigt at dine data er sikre. Derfor tager vi hånd om backup for dig igennem vores backupløsning.

  • Alle synsdata gemmes i en sikret database.
  • Alle dokumenter og billeder kopieres til vores backup server.
  • Der foretages løbende backup så dine data altid er sikre.

Som en ekstra sikkerhed er dine data altid gemt på to forskellige lokationer - foruden på dine computere - derved kan vi altid genskabe dine data - hvis uheldet skulle være ude.

Med HBJSyn får din virksomhed et gennemtestet og anerkendt system, som lever op til de fleste moderne synshallers behov.

  • Skarp pris og konkurrencedygtigt produkt.
  • Over 15 års udvikling og forbedring.
  • En leverandør med indsigt i branchen, der lytter seriøst til dine krav og ønsker.
  • Gratis support med kompetente medarbejdere, som hurtigt får dig videre.
  • Et sikkert system, der anvendes af mange synshaller i hele landet.

Læs mere om detajlerne ved HBJSyns mange funktioner i det følgende, og skriv endelig til os via knappen "Send en besked" til højre, hvis du har spørgsmål eller er blevet nysgerrig efter en uforpligtende demo.

HBJSyn har siden 2005 været godkendt af Færdselsstyrelsen til kommunikation med ESYN. Det betyder at du i vores system nemt har adgang til alle oplysninger der findes.

  • Køretøjsdata vises altid ved synsopstart.
  • Seneste synsrapport kan nemt hentes mens du syner et køretøj.
  • Fejlkoder opdateres automatisk når Færdselsstyrelsen udgiver et nyt sæt.
  • Typegodkendelse for et køretøj kan nemt hentes mens du syner.
  • ADR-attester kan fremsøges og oprettes.

Når du har synet et køretøj indsendes synsrapporten automatisk til ESYN samtidigt med at den udskrives.

HBJSyn er altid opdateret med de nyeste krav og muligheder fra Færdselsstyrelsen - uden du skal betale ekstra.

HBJsyn holder styr på alle dine aftaler.

  • Dedikeret portal for online booking af syn.
  • Håndterer kundedata i overensstemmelse med persondataloven.
  • Nemt og hurtigt for kunderne med minimal indtastning.
  • Afbestilling direkte på siden.
  • Nemt at styre hvornår kunder skal kunne booke.

Vores online booking side kan nemt integrereres med din hjemmeside.

Online bookingen er koblet direkte til synsprogrammet via en arbejdsplan der viser det samlede overblik over drive-in og bookede syn.

Med arbejdsplanen er der mulighed for receptionist funktion til kundemodtagelse og betaling.

Vi har gennem de sidste 15 år arbejdet på at gøre gennemførelsen af syn så nem og hurtig som muligt.

  • Automatisk hentning af alle relevante data når du syner et køretøj.
  • Overskuelig opdeling som afspejler synets faser.
  • Let at tilføje og fjerne f.x billeder og dokumenter mens du syner.
  • Let fremsøgning af relevante fejlkoder.
  • Information og advarsler omkring køretøjet for at minimere fejl.
  • Nødsynsrapport - muligt at gennemføre syn direkte i programmet selvom internet forbindelsen driller.
  • Digital signering af synsrapporter.
  • Automatisk oprettelse af faktura linier.
  • Toldsyn og synstjek kan også foretages i systemet.

Når et syn afsluttes udskrives synsrapporten automatisk og afsendes til ESYN uden du skal gøre noget.

Alle syn gemmes og kan let fremfindes i programmet i en overskuelig liste med relevante opsummeringer.

Med vores fleksible modul kan du nemt sikre at dine kunder får synet til den rette pris hver gang!.

  • Automatisk oprettelse af betalingslinier ved syn.
  • Registrering af betalinger ved salg af nummerplader.
  • Fuldt kunde og fakturerings-modul.
  • Overblik over dagens omsætning, udeståender og kassebeholdning.
  • Integration til pengeskuffe for sikrere håndtering af kontanter.
  • Avanceret prisstyring med håndtering af kunderabatter og gebyrer.
  • Integration til e-conomic.
  • Kunder kan faktureres med individuelle perioder - fra hvert syn til hver måned.

For at gøre det nemt for dig og dine kunder kan kontoudtog, fakturaer m.m afsendes som email.

Vi håndterer alle bilag til dine syn så du kan smide mapperne væk .

  • Færdselsstyrelsens blanketter kan vælges direkte i programmet.
  • Automatisk udfyldelse af data fra et køretøj i blanketter.
  • Tilknyt alle slags dokumenter og billeder til dit syn.
  • Toldsynsbilleder vises direkte i forbindelse med et toldsyn.
  • 100% Autotjek er implementeret i programmet.

Når dine dokumenter og billeder gemmes i programmet, tager vi selvfølgelig også backup af disse.

Vi har lettet arbejdet med dokumentportalen for vores kunder.

  • Alle billeder samles i ét dokument.
  • Dokumenter til dokumentportalen tilgængeligt via få klik.

Med vores løsning automatiserer vi noget af arbejdet med at skulle gemme dokumenter i Dokumentportalen.

Du vælger selv hvornår du lægger ting op i Dokumentportalen - programmet hjælper dig med at samle og bevare overblikket over dokumenterne.

Det er vigtigt at dine data er sikre. Derfor tager vi hånd om backup for dig igennem vores backupløsning.

  • Alle synsdata gemmes i en sikret database.
  • Alle dokumenter og billeder kopieres til vores backup server.
  • Der foretages løbende backup så dine data altid er sikre.

Som en ekstra sikkerhed er dine data altid gemt på to forskellige lokationer - foruden på dine computere - derved kan vi altid genskabe dine data - hvis uheldet skulle være ude.

Dit nye synsprogram

Prisbevidst Altid opdateret Brugervenligt Gratis Support